مرکز صنایع‌دستی نمین برای حضور بانوان هنرمند بهسازی می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بهسازی مرکز صنایع‌دستی نمین برای حضور بیشتر بانوان هنرمند در این مرکز خبر داد.

به گزارش میراث آریا، توحید دلاورقوام در بازدید از مرکز صنایع‌دستی شهرستان نمین گفت: این مرکز صنایع‌دستی که به عنوان مرکز آموزشی و نمایشگاهی فعالیت می‌کند برای حضور بیشتر و بهتر بانوان صنعتگر نمین بهسازی می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این بهسازی شامل ساماندهی و محوطه‌سازی حیات مجموعه و بهسازی فضاهای داخلی است که به عنوان یک زیرساخت مناسب می‌تواند کمک بیشتری به هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان نمین باشد.

او تاکید کرد: هدف از این اقدامات استفاده بیشتر از قابلیت‌های مرکز صنایع‌دستی نمین به عنوان آموزشگاه و نمایشگاه در راستای اعتلای صنایع‌دستی شهرستان و فراهم آوردن بستری مناسب برای فعالیت هنرمندان است.

دلاور قوام ادامه داد: شهرستان نمین یکی از مراکز اصلی تولید محصولات صنایع‌دستی در استان اردبیل است که هنرمندان بسیاری در این شهرستان به ویژه در رشته بافته‌های داری فعالیت می‌کنند و در حال حاضر نیز کلاس‌های آموزشی در مرکز صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042101049
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha